viernes, 19 de junio de 2015



Eixida inesperada


De vegades no sona el telèfon, de vegades, com pensat i fet, tenim sortides inesperades com la que vam fer un dia que estàvem al pati i no teníem pilota i els professors decidiren fer una sortida ràpida per aprofitar el temps.


L’activitat consistia en anar a l’oficina de turisme i preguntar si ens podien donar un plànol de la ciutat, ja que, com Butxana es mou per valència (i molt) ens podia ajudar a situar-nos dins la ciutat i recórrer, així, el llocs on ell va.


Per a emprar el valencià correctament, i assegurar-se que tots participàvem, ens dividirem en grups de dos en dos. I tots col·laboràrem.


Jo vaig entrar amb el meu company Raül i, mentre ell parlava amb les dependentes, jo pensava tota l’estona en que devia dir correctament “plànol” i no “mapa”, cosa que solem fer sense adonar-nos (i a més d’un se li va escapar). Jo no volia que em passara com als altres, i pensant pensant, al final, ho vaig fer mal: vaig dir “mapa”. Evidentment, els professors es van donar compte i me feren un escoltet…

Al sortir de la tenda, veguérem una càmera que gravava a tot el que passara per davant d’ella. En adonar-nos tots començàrem a fer tonteries davant de la càmera i ens férem unes fotos tots junts, que actualment estan penjades al twitter.






Héctor Ruíz.